Ruilen en/of retourneren van producten

Hoe kan ik een artikel ruilen of retourneren?

U kunt een artikel binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling retourneren of ruilen voor een andere maat of voor een ander artikel. Hierbij geldt dat artikelen in onbeschadigde staat en in de originele verpakking terug moeten worden gezonden.

Verzendproces

  1. U kunt het artikel retour sturen met de bijgeleverde factuur.
  2. Geef op de factuur aan.
    • Het aantal.
    • De reden.
    • Of u wilt ruilen of retourneren (de retour kosten zijn voor eigen rekening)
    • Uw commentaar (bijvoorbeeld ander maat of reden van retourneren).
  3. Leg het artikel en de factuur in de doos.
  4. Verstuur het pakket voldoende gefrankeerd naar onderstaand retouradres.
    Myle
    Driebergseweg 9
    3708 JA Zeist
    Holland
    (Uw Track & Trace code is uw verzendbewijs.)

Afhandeling

Na het ontvangst van uw retourzending ontvangt u een bevestiging per e-mail en streven wij er naar dat de artikelen binnen 48 uur, en uiterlijk binnen 14 dagen gecrediteerd of omgeruild worden.

De goederen kunnen enkel en alleen worden geretourneerd in onbeschadigde staat en originele verpakking, ze moeten in dezelfde conditie verkeren en mogen niet gebruikt of gewassen zijn.

Helaas zijn fouten niet altijd te voorkomen. Als u denkt dat er iets niet goed is gegaan met de afhandeling van uw retour, neemt u dan alstublieft contact op met onze klantenservice via service@myle-shop.nl.

Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort?

Indien u uw aankoopbedrag terug wilt ontvangen, dan kunt u dit op het retourformulier vermelden. Het totaalbedrag wordt dan binnen 48 uur doch uiterlijk binnen 14 dagen op uw bank teruggestort. 

Hebt u betaald per creditcard dan zullen wij het bedrag per refund terugstorten op uw creditcard account. Hoe lang het duurt voor het bedrag weer op uw rekening staat is mede afhankelijk van de medewerking van de bank/creditcardmaatschappij en is dus niet geheel door ons te beïnvloeden.

Het verkeerde bedrag aan mij vergoed:

Helaas zijn fouten niet altijd te voorkomen. Als u denkt dat u het verkeerde bedrag heeft teruggekregen neemt u dan alstublieft contact op met onze klantenservice via service@myle-shop.nl.

Informatie over online geschillen:

De Europese Commissie biedt consumenten de mogelijkheid om online geschillen op te lossen volgens Art. 14 paragraaf 1 van de ODR (platform voor geschillen). Het platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr) dient als site waar consumenten buiten de rechtszaal geschillen voor online aankopen kunnen oplossen.